huisregels

Heeft u suggesties over behandelingen en de praktijk dan horen we die graag. Voor een optimale organisatie, service en dus kwaliteit, vragen wij u vriendelijk rekening te houden met onze huisregels:

Uw persoonlijke gegevens

Wilt u uw verzekeringspasje en een geldig identiteitsbewijs meenemen en op verzoek tonen. Wijzigingen van uw persoonlijke gegevens graag zo spoedig mogelijk doorgeven.

Op tijd voor uw afspraak aanwezig zijn

Zorg is mensenwerk, behandelingen kunnen wel eens langer duren dan gepland. Wij zullen de voor u gereserveerde tijd altijd benutten. Helaas kan het wel eens voorkomen dat er uitloop ontstaat. De uitlooptijd valt op geen enkele manier op de tandarts/mondhygiënist te verhalen.

Telefoon uit

Wilt u geen mobiele telefoons gebruiken in wacht- en behandelkamer.

Niet roken

De praktijk is rookvrij. 

Tandenpoetsen voor (en na) de behandeling

Voor ons werkt het fijn als u voorafgaand aan de behandeling uw gebit goed poetst. Vanzelfsprekend adviseren wij u regelmatig uw tanden te poetsen, ook na uw bezoek aan de tandarts.

Pijnklachten en/of spoedgevallen

Wanneer u ’s ochtends voor 10.00 uur belt met een pijnklacht/spoedgeval, wordt u dezelfde dag geholpen. Belt u later op de dag, dan kunnen wij u dit niet garanderen. Voor het behandelen van pijnklachten hebben wij vaste tijden in onze agenda gereserveerd. Wij kunnen in deze gevallen niet altijd rekening houden met uw voorkeuren in verband met werk- of schooltijden.

Gemaakte afspraken

Als u een afspraak heeft gemaakt, rekenen wij erop dat u deze nakomt. Mocht u onverhoopt de afspraak niet na kunnen komen, dan dient u deze tenminste 24 uur van tevoren te wijzigen. Afspraken op maandag kunnen tot vrijdag 12.00 uur worden gewijzigd.

Wanneer u uw afspraak niet op tijd wijzigt, niet op uw afspraak verschijnt of zodanig te laat komt dat uw behandeling niet meer plaats kan vinden, dan kunnen wij de kosten van de verloren tijd (deels) bij u in rekening te brengen. 

Uw gezondheid

Tijdens uw eerste bezoek stellen wij een aantal vragen met betrekking tot uw gezondheid en medicijngebruik. Deze vragen dient u volledig en naar waarheid te beantwoorden omdat dit van groot belang is om complicaties tijdens tandheelkundige behandeling te voorkomen.

Wijzigingen ten aanzien van uw gezondheid en medicijngebruik bij uw volgende bezoek melden.

Aansprakelijkheid

Wij zijn niet aansprakelijk voor schade, verlies of diefstal van uw eigendommen. Wij adviseren deze dan ook niet onbeheerd achter te laten. 

Garantie

De behandelovereenkomst tandarts - patiënt is een inspannings-overeenkomst. Dit houdt in dat er geen garantie gegeven kan worden het resultaat van behandelingen. In voorkomende gevallen zal een passende coulanceregeling getroffen worden.


KRT

KRT registratie

Al onze tandartsen zijn geregistreerd in het Kwaliteitsregister Tandartsen.
Voor meer informatie kijk op: tandartsregister.

Niet tevreden?

Wanneer u ontevreden bent over de behandeling of een andere klacht heeft vragen wij u dit zo spoedig mogelijk bij ons te melden. Uiteraard zullen wij proberen een goede oplossing te vinden. Bent u dan nog ontevreden dan kunt u schriftelijk een klacht indienen. Wij zullen zo spoedig mogelijk maar uiterlijk binnen drie weken op uw klacht reageren. Indien u daarna nog steeds ontevreden bent over de afhandeling van uw klacht, kunt u zich richten tot:

Klachtencommissie NMT
Postbus 2000
3430 CA Nieuwegein
T 030 607 62 76 

Hekman logo1

Barres Tandartsen 
Praktijk voor tandheelkunde + mondhygiëne
Telefoon 050 571 67 00
 mail